Daňová kancelář s.r.o. je stabilní a silnou společností působící v oblasti daňového, účetního a personálního poradenství. Jako taková je připravena Vám nabídnout profesionální služby "šité na míru" Vašim individuálním potřebám.
Daňová kancelář s.r.o. je stabilní a silnou společností působící v oblasti daňového, účetního a personálního poradenství. Jako taková je připravena Vám nabídnout profesionální služby "šité na míru" Vašim individuálním potřebám.
Daňová kancelář s.r.o. je stabilní a silnou společností působící v oblasti daňového, účetního a personálního poradenství. Jako taková je připravena Vám nabídnout profesionální služby "šité na míru" Vašim individuálním potřebám.
+420 777 649 019
Motto: Jsme zde pro Vaši jistotu
Mzdy a personalistika
Pro klienty zaměstnávající pracovníky jsme připraveni zavést mzdovou evidenci a zpracovávat ji včetně zajištění styku s příslušnými orgány sociálního zabezpečení, zdravotního pojištění a správce daně z příjmů.
Naše služby v oblasti mezd a personalistika:
-
zpracování mezd, personalistiky včetně kontaktu a zastupování klientů před OSSZ, jednotlivým ZP
-
pracovně právní poradenství
-
mzdový audit
-
výběr zaměstnanců na účetní a finanční pozice
-
GDPR - ochrana osobních údajů
Outsourcing mezd a personalistiky
Mzdová legislativa České Republiky opravdu není nic jednoduchého a ve spleti novel a změn se jen těžko orientuje. Na to, aby mzdy a personalistiku Vašich zaměstnanců byla zpracována opravdu kvalitně, byste potřebovali přinejmenším mzdovou účetní, právníka a kvalitní software. O ostatních režijních nákladech s tím spojených ani nemluvě. Kromě toho by se ve Vašem kalendáři musely neustále objevovaly zákonné termíny, ve kterých byste museli jednotlivé povinnosti v rámci mezd a personalistiky splnit. Tyto termíny jsou závazné a jejich nesplnění by mohlo mít za důsledek sankce ze strany správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven, finančního úřadu, …
Prostřednictvím námi zajištěného outsourcingu mezd a personalistiky Vás zbavíme všech starostí s tímto spojených. Vycházíme z předpokladu, že setkání s Vašimi klíčovými lidmi a péče o Vaše podnikání jsou pro Vás důležitější než kontrola mzdových výkazů Vašich zaměstnanců nebo jejich registrace na správě sociálního zabezpečení a různých zdravotních pojišťovnách.
Kromě zpracování mezd Vám dokážeme pomoci i v pracovněprávní oblasti v případě, že potřebujete vypracovat pracovní smlouvu nebo jiné dokumenty pro svoje zaměstnance. Nemusíte se kvůli tomu obracet na svého právníka. Kontaktujte naši mzdovou účetní, která se postará o Váš požadavek.
Outsourcing mezd může zahrnovat následující činnosti:
-
registrace a odhlášení pracovníků na všech potřebných státních institucích a pojišťovnách (např. správě sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovně, úřadu práce apod.),
-
zastupování klienta při všech kontrolách mzdové agendy ze strany státních institucí,
-
návrh vzorových pracovních smluv pro všechny druhy pracovních poměrů,
-
pravidelný měsíční výpočet mezd na základě docházky pracovníků předkládané klientem, zahrnuje zejména výplatní pásky zaměstnanců v elektronické nebo tištěné podobě, celkovou rekapitulaci mezd, vytvoření převodového bankovního příkazu na všechny mzdy zaměstnanců a platby státním institucím a pojišťovnám,
-
zajištění všech povinných hlášení pro jednotlivé státní instituce, jako jsou například zdravotní pojišťovny, správa sociálního zabezpečení, úřady práce, apod.,
-
reporting managementu klienta o mzdové agendě podle specifikace klienta,
-
zajištění úhrad platů na účty zaměstnanců a odvodů na příslušné úřady,
-
v případě potřeby zajištění stravenek pro Vaše zaměstnance na základě jejich docházky, …
Outsourcing mezd a způsoby možné spolupráce:
Na základě Vašich podkladů Vám zajistíme:
-
všechny činnosti potřebné pro zpracování mezd a personalistiky
-
nebo na základě produktu mzdy on line se můžeme společně podílet na zpracování mezd a personalistiky. Některé činnosti si klient může zajišťovat i sám, jako je například registrace a odhlášení pracovníků, tisk potřebných formulářů a sestav z přímo z programu PREMIER system, ke kterému bude mít klient přístup a bude mít tím k dispozici veškerá data 24 hodin 7 dní v týdnu
Proč si vybrat právě nás?
Kvalita, spolehlivost, flexibilita, profesionalita
Odbornost, zkušenosti více než 17 let
Diskrétnost, individuální přístupnost
Snížení rizika, získání času pro podnikání
a mnohem více
Napište nám
Motto: Jsme zde pro Vaši jistotu
DAŇOVÁ KANCELÁŘ CZ s.r.o.
Veverkova 1343/1,
500 02 Hradec Králové
Tel.: +420 602 464 179
E-mail: info@1-danova.cz